tisdag 13 september 2011

En löptur senare



Jodå, det känns bättre nu, även om min motivation inte är på topp. Jag sprang 3:an idag igen efter en veckas vila. Den gick ganska bra med tanke på att jag hade sjukt ont i mina benhinnor - jag befarar att min benhinneinflammation blivit kronisk. Framåt vintern när det blir kallare och halt ute, då blir det gymkort på Friskis.Då kan jag ge mina benhinnor sex månader vila, bygga upp bra benmuskler i gymmet och köra kondition på spinningcykel och crosstrainer. Sen kan jag förhoppningsvis köra igång med löpningen igen. Fram tills dess blir det som hittills, jag cyklar i huvudsak och tar en löprunda då och då, när inflammationen börjar lägga sig.

Och tro inte det funkar med vila; jag vilade i två veckor men fick ont med en gång ändå.

So long suckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar